Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 27, 2012
Image Size
775 KB
Resolution
886×684
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,248
Favourites
379 (who?)
Comments
71
×
AT: Ashita-No-Hikari by Rumi-Kuu AT: Ashita-No-Hikari by Rumi-Kuu
Art trade with :iconashita-no-hikari::heart::heart: >^<////
I was a little surprised they were siblings! (Older sis & Younger bro) *Q*// They were still very fun to draw! --almost forgot to add in his wrist band earlier;; I hope I didn't make them too out of character either; && I hope you like it!!:heart:

Hala & Hisham (c)*Ashita-No-Hikari
Add a Comment:
 
:iconcolorfulguitar:
ColorfulGuitar Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
So adorable! :)
Reply
:iconmeimei1996:
meimei1996 Featured By Owner Aug 25, 2012  Student Traditional Artist
nice><
u use photoshop to draw?
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Aug 25, 2012
Thank you Mei!! >^< I mostly use Painttool SAI for most of all my drawings and photoshop for small effects & sizing xDD
Reply
:iconmeimei1996:
meimei1996 Featured By Owner Aug 26, 2012  Student Traditional Artist
can i ask you, how you colour the background?
i can't colour it because the people will be colour by the background colour too..
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Aug 26, 2012
OH! You just have to make a new layer BELOW ALL the other layers (A new layer under lineart, character color, etc.)
Reply
:iconmeimei1996:
meimei1996 Featured By Owner Aug 27, 2012  Student Traditional Artist
then? colour the background with brush??
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Aug 27, 2012
Yup basically; Color the BG however you want it to be.
Reply
:iconmeimei1996:
meimei1996 Featured By Owner Aug 28, 2012  Student Traditional Artist
ok~tq very much=D
Reply
:iconyukinechii:
Yukinechii Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
AAAAAAAAAA THIS IS SO AWESOOOMEEEEE :iconhnnghplz::iconhnnghplz::iconhnnghplz::iconhnnghplz::iconhnnghplz::iconhnnghplz:
THE COLORS SO HHNGGGHHH
I LOVE ALL OF THIIISS >//////////3/////////<

can i AT with you next time? //slap
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Aug 7, 2012
HAHA Ahhh Thank you Yuki///:heart::heart: ;Q;///
OOh! Maybe next time when I do open them!*but it's rare I open art trades OTL **Gomen;;
Reply
:iconyukinechii:
Yukinechii Featured By Owner Aug 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
ahahaha it's okay bebh :iconbrohugplz:
aaanggg i miss you haiineee ;;3;;/
Reply
:iconkazeoseki:
Kazeoseki Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
I just noticed your style is becoming really similar to ruretto's/darksouls.. oAo but its looking good 8D
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Aug 4, 2012
asdflkj;; I'm not very unique;; I look up to them a little too much OTLLL
Reply
:iconkazeoseki:
Kazeoseki Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
nah your drawings are still distinct and you XD
Reply
:iconashita-no-hikari:
Ashita-No-Hikari Featured By Owner Aug 3, 2012  Hobbyist Digital Artist

omgomgomgomgomg .. looking at this makes me tearful ;;//v//;;
I don't even know where to start ...
uwaaaaaaah!! this is sooo beautiful ..:iconloveloveplz:
omg look at the colors, the bg, how cute hala looks , and how haaawt hisham looks ..
gaaah!! too much for my faint heart ;v;
Thank you sooooo much for trading with me :iconbrohugplz:

i'll try to get to my part asap :la:

Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Aug 4, 2012
Oosdlfakj Yay!! I'm really glad you like it Hikari// ;^;;; HAHA oh! Take your time! No need to rush with anything// Hngg no no I should be thanking you more for accepting my art-trade first ;///Q///;:heart::heart:
Reply
:iconpurikyu:
Purikyu Featured By Owner Jul 30, 2012
UUAAAAAAAAAAH Q//a//Q !!!!!
This looks soo gorgeous//////// I love the coloring on the dress SOOO muchh--
knkhsdfh It's soo perfect looking and SO .... FLOWYYYYY Q 7 Q////
and of course-- I CANT PASS BY WITHOUT MENTIONING haine's-GORGEOUSGORGEOUSGORGEOUS ENVIOUS BACKGROUNDS !!
The bright flower petals makes the overall piece look so serene and brightt * Q *!!
I ALSO LOVE THE FENCE IN THE BACKGROUND EEEEEE -- NO I LOVE EVERYTHIN G HOW BOUT YHAT
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 31, 2012
FLOW DAT WIND FLOW!! *Q*
Pftsldfkj I can only do random outdoor--scenes; Indoor/buildings/etc are a no-no for me ;n;;;;// && Thank you again Puri!!--for really looking at my artwork for everything it is ;^:;;;/// sobbu sobb
Reply
:iconpurikyu:
Purikyu Featured By Owner Aug 24, 2012
AWW YEAH MANG * q */////
KNDFHKSFH NO NO YOU ARE AMAZING AT EVERYTHINGG <333
sknhskhf You are very welcome ; v ;! you amazing artissttt♥♥
Reply
:iconbunnygirl867:
bunnygirl867 Featured By Owner Jul 30, 2012  Hobbyist General Artist
This is so beautiful :icontearplz:
I love the sweet and peaceful setting :iconloveloveplz:
eeek >u<
Reply
:icondarksabor:
DarkSabor Featured By Owner Jul 29, 2012  Hobbyist General Artist
Y U SO GOOD?!!
GET OUT OF HERE! DX
Too much GURF!
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 29, 2012
Gurf????;;
Reply
:icondarksabor:
DarkSabor Featured By Owner Jul 29, 2012  Hobbyist General Artist
...I don't know what it means ; - ;
But yeah good picture~ c;
Reply
:iconcinnas:
Cinnas Featured By Owner Jul 29, 2012
Very pretty. ;w; I adore your ability to do beautiful backgrounds and clothing folds, asdfghfjkl
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 29, 2012
Thank you very much love///:heart::heart: ;w;
Reply
:iconxpuresnow:
xpuresnow Featured By Owner Jul 28, 2012  Student General Artist
Wahhh so pretty! Your couple pics are always so sweet! @A@ Your backgrounds are so pro now as well !
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 29, 2012
Hnsdflk thankyou/// ;^;; PFTT Not as pro and detailed as yours!!
Reply
:iconxxforgotten:
xXForGotten Featured By Owner Jul 28, 2012
WOW thats so pretty~
(I just realized that a lot of your drawings are at night eheh xDD)
You use such pretty colors afjasfkdsfksdnj AND THEIR HAIR IS SO SHINY AND FLOWY GAHH <3
You're improving so much on bgs~ and adding all these cool details haha XDD
GREAT JOB AS ALWAYS SEMPAI <3
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 29, 2012
LOL!! Yeah;;; I dont know; maybe I just unconciously like night scenes better; It just makes things---'pop' a little more for brighter stuff///&& Thank you Crystal!!:heart:
Reply
:iconcrazymadhatterxp:
CrazyMadHatterXP Featured By Owner Jul 28, 2012  Student Artist
N: EEEEEEEEEE
EEEEEEEEEE
EEEEEE
EEEE
EE
E
E
E
E
:iconcannotevenplz:
AHHHHH
PRETTIFUL ARTING
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 29, 2012
HAHA XDD Thank you N!///
Reply
:iconcrazymadhatterxp:
CrazyMadHatterXP Featured By Owner Jul 29, 2012  Student Artist
N: welcome haine :iconallmyloveplz:///
Reply
:iconkaede-chii:
Kaede-chii Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
amg all my feelings for this piece all doki doki :iconhnnghplz:
the older sis's hair so flowy~ :heart::heart::heart:
this is just simply beautiful! the details are just amazing! backgrounds amg :iconfanboyingplz:
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 29, 2012
Pound that doki doki kokoro of yours!!:heart::heart: ./touch touch
&& Thank you very much Kaede////
Reply
:icont-t-and-phiphi:
T-T-and-PhiPhi Featured By Owner Jul 28, 2012
:iconloveloveplz: Love the sister's hair~
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 29, 2012
Thank you!
Reply
:icont-t-and-phiphi:
T-T-and-PhiPhi Featured By Owner Jul 29, 2012
No prob~ :meow:
Reply
:iconhotaruayanami:
HotaruAyanami Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Pero que bonitoooooooooooooooooooooooo!!El fondo es una pasada :iconslashshine:
Y las flores revoloteando quedaron hermosisimas :love: :love:
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 29, 2012
/////C-can't understand espaniol/// But thank you ;^;; I'll--assume it's a nice comment! Haha xDD
Reply
:iconhotaruayanami:
HotaruAyanami Featured By Owner Jul 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMG,sorry a looooooot TT_TT
I have too many people in my dA watch, and I was confused with you and a real spanish speaker.Gomen ne,forget this,please xD *So embarrasiiiiing >///<*
Anyway you´re right,was a nice comment :heart: I just wanted to say that it´s a pretty beautiful piece :iconslashshine:
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 29, 2012
Ahh!! Haha its alright!! Thank you again anyways ^^///
Reply
:iconpluvias:
Pluvias Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
lovelyyyyy :heart::heart::heart:

gimme your skills rumiii :icontearplz:
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 28, 2012
LOL daslfkj thank you Lulu///;^;;;
You can still call me Cici if you want! && PFTsdflk you're just as amazing you!///
Reply
:iconpluvias:
Pluvias Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
you're very much welcome ciciii :iconaawplz:
I dunno, maybe every time I'll call you by something different :iconteheplz:
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 28, 2012
HAHA Oki dokie xDD Anything that floats your boat!
Reply
:icondeadcobra:
DeadCobra Featured By Owner Jul 28, 2012
Very great
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 28, 2012
Thank you!
Reply
:iconalcoholicrattlesnake:
This is beautiful:D
Reply
:iconrumi-kuu:
Rumi-Kuu Featured By Owner Jul 28, 2012
Thank you very much ;^;///
Reply
:iconayanoadachi:
ayanoadachi Featured By Owner Jul 27, 2012  Hobbyist
this is so beautiful.... :love:
Reply
Add a Comment: